Jakie wady i zalety ma telewizyjna reklama, czemu jest ona tak popularna.

Niewiele jest kanałów telewizyjnych, na których nie byłyby emitowane żadne spoty reklamowe. Telewidzowie są już przyzwyczajeni do faktu, że filmy są przerywane trwającymi nawet kilkanaście minut blokami reklam, podczas jakich bez problemów można nie tylko zrobić kawę, ale nawet zjeść cały obiad.

Niestety właściciele stacji w jakiś sposób muszą na siebie zarabiać, a że najważniejszym źródłem ich dochodu właśnie są reklamy, to telewidzowie muszą się z tym pogodzić. Pozostaje jeszcze zapytać o to, jak skuteczne są takie reklamy, ponieważ wielu klientów ich po prostu nie ogląda, robiąc w tym czasie coś w domu.

Czy myślisz, że znajdziesz potrzebne informacje w odniesieniu do opisywanego zagadnienia? Naturalnie, że tak – przejdź do tekstu (https://www.147break.waw.pl/) i kliknij w odsyłacz tutaj.

Lecz to już jest problem specjalistów, którzy ponoszą odpowiedzialność za układanie ramówki i wyznaczenie przerw na reklamy. Co nie zmienia bynajmniej faktu, że telewizyjna reklama nadal jest uważana za jedną z najbardziej skutecznych, szczególnie w świetle okazji na dotarcie do wielu milionów potencjalnych klientów. Ciekawe wydarzenia sportowe czy kulturalne będą przyciągać przed telewizory naprawdę dużo oglądających, więc reklamy oglądane w tym czasie są bardzo skuteczne

wizja - muzyka

Autor: Tomasz Ośmiałowski
Źródło: http://www.flickr.com

. W porównaniu na przykład z reklamą w prasie plusem też jest to, że podczas emisji takiego spotu można zawrzeć stosunkowo dużo informacji. Poza tym dzięki obecności zarówno obrazu jak i dźwięku można znacznie skuteczniej działać na telewidzów.

Bez względu na to, co się reklamuje w telewizji, żeby spot był skuteczny, to powinien być ciekawy i oryginalny. Wynika to z faktu, że aktualnie ludzie są wręcz bombardowani przeróżnymi reklamami, i jeżeli takie spoty nie będą się czymś wyróżniać, to wiele osób po prostu nie zwróci na nie swojej uwagi – . Za to jeżeli jakiś spot będzie ciekawie nakręcony i dość oryginalny, to ma duże szanse za zaistnienie na dłużej w świadomości telewidzów. Do reklam telewizyjnych często wynajmuje się znanych aktorów, celebrytów czy sportowców, którzy swoją obecnością mają zapewnić powodzenie reklamy.

Podoba Ci ten artykuł? Super, ale kliknij dodatkowo tu – zobaczysz tam bardzo użyteczny link (http://hamsterpolska.pl/automatyczne-kosze-na-smieci-dragon/), który również będzie dla Ciebie wartościowy.

W wielu przypadkach się to sprawdza, ponieważ znana twarz promująca jakieś produkty z pewnością bardziej zachęci do kupna, niż ktoś zupełnie anonimowy. Niestety reklama telewizyjna ma też jeden duży minus, a mianowicie jest dość droga. Już sama produkcja spotów reklamowych, zwłaszcza przy zatrudnieniu celebrytów i realizacji przez dobre studio będzie kosztowała sporą sumę.

Do tego dochodzą koszty wyświetlania, które w przypadku godzin z największą oglądalnością także do małych nie należy. Z tego też powodu najczęściej korzystają z niej większe marki, które funkcjonują na rynku krajowym i mają finansowe możliwości na to, żeby w ten sposób promować swoją ofertę.

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , , , , ,